2017. április 14., péntek

Chris Sawyer's Locomotion - Lokomotizálás 1. rész: Kis pénz, kis hálózat

Sziasztok!

  A minap visszatértem kedvenc játékom világához (ahol az árpából csak a masiniszta kedvéért megcsinálják a sört, emiatt részegen indul az állomásról), Csináltam is egy szigetet, aminek a "Sandy Hills" nevet adtam, mert nem kevés homokos domb van ott. Alap 55 város maradt, a gyárak számát magasra állítottam be, és kikapcsoltam a gyárak bezárását, építését. 1900-as kezdés, a cél, hogy a vállalat értéke elérje 2 millió dollárt.
Egy Netherboro nevű városban kezdtem el karrierem
  Elkezdtem egy villamosvonallal (szokásomhoz hívem), először meghagytam azt a színt, amit eredetileg adott a játék, de a igazgatót megváltoztattam, ezután beindult a Terrific Rails & Roads (TRR). Mivel a 10 lepedőből nem lehet egész szigetet körülvevő vasutat építeni, és hitelt sem akartam felvenni, ezért maradtam az olcsóbb közlekedési eszközöknél. Folytattam a villanyos tovalöködönc vonalak építését. Netherboro után Ravenstone városában is elindultak a tovalöködöncök.
Ravenstone városában is elindultak a villamosok
Építgettem tovább a villamoshálózatokat. Az 1900-as évek közepéig szinte csak villamosvonalakat építettem.
Buckleton

Laverhall

Frogwell
  1903-ban építettem egy nem túl hosszú útszakaszt amelyen egy teherautó szállít búzát. A farm és a sörkifőzde között közlekedik.
Itt a sört sajnálják a sofőrtől
 Aztán sikerült egyre több bevételt szereznem, visszafizettem a hitelt, így a kamatok miatt sem kellett aggódnom. Egyre nőtt a pénzem, egyre közelebb kerültem a vasutak építéséhez, végül Laverhallnál egy olajkút mellett lehelyeztem az első síneket.
Az első sín a laverhalli olajkútnál
  Miután sikerült megépíteni a vasutat, átadtam az első vasútvonalat a szigeten, és már is forgalomba állt az első Special 2-4-2 gőzmozdony által húzott olajszállító.
Az első vonat szolgálatban
  Végül kevésnek tűnt az az egy mozdony, gondoltam beállítok még egy Special-t.
Két mozdonnyal valamivel gyorsabb a szállítás
  Aztán gondoltam bővítem a vasúthálózatot, elkezdtem Furpool szénbányája mellett építkezni, és végül az Applehall-i kohóig sikerült elvinni a síneket.
A Furpool-Applehall vasútvonal
  Itt elindult egy tizenkét-részes (2 Baldwin-gőzmozdony és 10 vagon) tehervonat. És a TRR sikerei ezzel lényegében elkezdődtek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése